Luxusní pobyt v 5* hotelu: aktivní relaxace v horách, snídaně, neomezený wellness i výlety po okolí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den .chtel bych se zeptat jestli je venkovni bazen na konci srpna a zacatku zari v provozu.dekuji
Vítejte, venkovní bazén je otevřený od začátku června do konce září.
.Dobrý den, je možné si v hotelu uschovat kola – elektrokola,
případně si kola půjčit?
Děkuji.
Krásný den, Jitko, děkuji vám za dotaz. Ano, kolárna je k dispozici :) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
chceme si rezervovat termín 25.3.-27.3. Dvě noci. V kolik hodin se můžeme
ubytovat na pokoji 25.3? 27.3. v kolik musíme opustit pokoj?
Znamená to, že v hotelu můžeme v ceně využit wellness – bazény,
saunu? V hotelu je možné se navečeřet? Děkuji
Hezký den, Marcelo, děkuji za dotaz.
Ubytovat se můžete od 16 hodin, poté poslední den musíte pokoj opustit do 12 hodin.
V ceně voucheru máte neomezený vstup do wellness zóny, tudíž můžete využívat bazény a sauny v rámci otevírací doby jak často si budete přát.
Hotel má vlastní restauraci Szyszka, kde Vám moc rádi připraví k večeři speciality dolnoslezského regionu.
S přáním krásného dne, Eva
Dobrý den, jsou prosím v hotelu k dispozici župany a pantofle do wellness zdarma? Moc děkuji za odpověď.
Hezký den, mil Sabčo, děkuji za váš dotaz. Župany i pantofle do wellness jsou v hotelu k dispozici zdarma. Přeji krásný den, Johanka:)
Dobrý den,
mate na výběr z několika pokojů a nechápu proč u pokoje deluxe, který
není za příplatek uvadíte, že je balkon či terasa a u pokoje exclusive,
který je za příplatek balkon či terasa nejsou. Prosím tedy
o objasnění, děkuji
Dobrý den, každý pokoj v hotelu Seidorf ***** má balkon nebo terasu. Pokoje v 1. patře mají společnou terasu – pouze pokoje s vanou mají další soukromý balkon.
dobrý den, je možné přikoupit i večeři?
Tedy mít polopenzi?
děkuji za odpověď
Děkuji vám za zprávu. V hotelu Seidorf nepodáváme večeře formou bufetu. Mají možnost využít a'la carte restauraci hotelu Seidorf *****
.Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobry den, je mozna navsteva restaurace se psem, pripadne moznost nechat psa samotneho na pokoji? Dekuji
Dobré odpoledne, můžete se svým psem využít restauraci a'la carte – jsou vítáni.
.Dzień dobry, mogą Państwo korzystać z restauracji a'la carte z psem – są mile widziane.